A letter written 3 years from today ~ 3年後の今日の手紙 ~

Dear My Honey


How have you been?
I haven’t seen you a long time.

Recently, I suddenly remembered and missed you that’s why I picked up my pen.

Japan is summer now. So Australia is winter now right?
I eat too much Kakigori and have bad stomach these days. I guess you eat lots of hot meat pies.
You loved meat pie. But actually, I didn’t like meat pie. Because that was not sweet even though it was a pie.
But it was strange, meat pies I ate with you were very sweet like a chocolate.

It’s been 3 years since I was living in Australia. How have you changed?
You were snoring horribly everyday. Is your snore still loud?
You were screaming like a monkey when we were playing winning eleven even though you were usually shy.
Which game makes you in heat lately?
Do you remember? You used Dortmund Kagawa enrolled in to catching my attention.
Kagawa controlled by you was given a red card for missing sliding tackle 3 minutes after starting game.

Memories with you are still glittering like a jewel in my heart.
Hope to see you again.

I'm looking forward to receiving your response.




マイハニーへ


お元気でしたか。
しばらくお会いしていませんね。

最近、君の事を急に思い出してすごく会いたくなったから筆を執りました。

今日本は夏だから、南半球にあるオーストラリアの季節は冬だね。
僕は最近かき氷ばかり食べて腹を下しまくっているけど、君はやっぱり暖かいミートパイばかり食べているのかな。
君はミートパイが大好きだったけど、僕は正直パイのくせに全然甘くないあれがあまり好きではありませんでした。
でもなぜかな、君と一緒に食べたミートパイはまるでチョコレートのように甘く感じられたよ。

あれから3年たったけど君はどんな女性になったのかな。
いつもデカいいびきをかいていたね。今もまだ君のいびきはドデカいのかな。
普段は無口なのにウイニングイレブンをプレイしているときはサルみたいに叫びまくっていたね。
今はなんのゲームで発情しているんだい。
君が僕の気を引こうとして、香川が在籍していたドルトムントを選択していたのを覚えているかい。
君が操っていた香川は開始3分でスライディングタックルに失敗してレッドカードをもらっていたね。

君との思い出は今でも僕の心の中でまるで宝石のように輝いているよ。
また君にいつか会いたいな。

お返事待ってます。




wa-holisuruze.hatenablog.com